نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه ...

نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه ...

نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه ...

نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه ...

مشخصات بلاگ

نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سامسونگ گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge رسما وارد ایران شد

چهارشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ
صبح امروز و در مراسمی که در طبقه ششم مجتمع بزرگ چارسو و با حضور خبرنگاران و مدیران شرکت سامسونگ برگزار گردید، پرچمداران جدید این کمپانی یعنی گلکسی اس۶ و گلکسی اس۶ اج برای بازار ایران معرفی شد (ما که قبلا گلکسی اس۶ را بررسی نکرده بودیم!). در ابتدای این سمنیار، فرناز فرضی، مدیر روابط عمومیسامسونگ ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، از دوک پارک، مدیر عامل دفتر سامسونگ ایران خواست تا به ایراد سخنرانی بپردازد. مدیر عامل سامسونگ گفت: گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge جدیدترین محصولات سامسونگ هستند که در آن ها ...

صبح امروز و در مراسمی که در طبقه ششم مجتمع بزرگ چارسو و با حضور خبرنگاران و مدیران شرکت سامسونگ برگزار گردید، پرچمداران جدید این کمپانی یعنی گلکسی اس۶ و گلکسی اس۶ اج برای بازار ایران معرفی شد (ما که قبلا گلکسی اس۶ را بررسی نکرده بودیم!).

در ابتدای این سمنیار، فرناز فرضی، مدیر روابط عمومی سامسونگ ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، از دوک پارک، مدیر عامل دفتر سامسونگ ایران خواست تا به ایراد سخنرانی بپردازد.


مدیر عامل سامسونگ گفت: گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge جدیدترین محصولات سامسونگ هستند که در آن ها زیبایی کاربردی به بهترین شکل تجلی یافته است. آینده اینجاست و ما آن را نزد شما آورده ایم! این ها پیشرفته ترین و قدرتمندترین گوشی های هوشمند جهان هستند که هیچ گوشی دیگری با قابلیت آن ها برابری نمی کند (چه اعتماد به نفسی).
این دو گوشی به شکلی طراحی شده اند که به مصرف کنندگان حس یک کالای لوکس را می دهند و ما می دانیم که ایرانیان چقدر برای هنر و طراحی ارزش قائل هستند (کاش زمان گلکسی اس۵ هم چنین اعتقاداتی داشتید!).
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۶
مهدی اسماعیلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی