نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه ...

نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه ...

نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه ...

نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه ...

مشخصات بلاگ

نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

چاپگر‌های سه‌بعدی، وسیله‌ای که انتظار می‌رود آینده از آنشان باشد. تقریبا هر وسیله‌ای تاکنون با این نوع پرینتر‌ها ساخته شده است و گسترش آن‌ها نیز در سال گذشته بسیار سریع بود. اگرچه چاپگر‌های سه‌بعدی در حال حاضر به بلوغ خود نرسیده‌اند اما در این مدت نیز ابزار‌هایی توسط آن‌ها ساخته شده که کمی عجیب اما هیجان انگیز هستند.

چندی پیش شاهد اخباری بودیم که اولین خانه با این چاپگر‌ها ساخته شد و هفته گذشته نیز اولین خودرو تولید شده توسط پرینتر‌های سه‌بعدی را مشاهده کردیم. اما بر اساس پیش بینی‌ها انتظار ساخت اجزا بدن و… نیز توسط پرینتر‌های سه‌بعدی را داریم. اما محصولی که اکنون در این مقاله می‌خواهیم به آن بپردازیم جالب‌تر از این‌هاست. سال گذشته اخباری در خصوص ساخت اولین اسلحه توسط پرینتر‌های سه‌بعدی منتشر شد اما موضوع جالب، جنجالی بود که توانست در شبکه‌های اجتماعی و در بین مردم ایجاد کند. همان طور که می‌دانید در فرودگاه‌ها مسافرین از زیر یک دستگاه اشعه ایکس عبور می‌کنند که به ابزار‌های فلزی حساس است و یک اسلحه عادی هرگز نمی‌تواند بدون هشدار از زیر آن عبور کند. اما در خصوص یک اسلحه پلاستیکی که توسط پرینتر‌های سه‌بعدی ساخته شده چطور؟

این اسلحه پلاستیکی 7.62 در 51 میلی متری است که کاملا توسط پرینتر‌های سه‌بعدی ساخته شده و عملکرد مناسبی نیز در تیر اندازی دارد. با این اوصاف آینده خیلی نزدیک‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کردیم و در واقع با همه‌گیر شدن پرینتر‌های سه‌بعدی ابزار‌هایی تولید خواهند شد که اصلا فکرش را نمی‌کنید؟ پیش‌بینی شما از آینده چگونه است؟



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۰
مهدی اسماعیلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی