نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه ...

نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه ...

نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه ...

نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه ...

مشخصات بلاگ

نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آیا امکان هک کردن کلش آف کلن وجود دارد؟

سه شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸ ق.ظ

درکلش چه می گذرد؟ روزانه بسیاری از کاربران اینترنت در جستجوی راهی برای آسان‌تر شدن کسب درآمد یا افزایش درآمدخود می‌گردند که یکی از این راه‌ها هک برنامه مورد نظر کاربر است. هک کاری است زیرکانه که اکثرا از نقطه ضعف برنامه مورد نظر وارد برنامه شده و تغییرات لازم را در برنامه ایجاد می‌کند. بعضی مواقع هک کردن برنامه از خود برنامه جدا بوده و نمی‌توان مستقیما به سرور نفوذ کرد، خیلی از بازی‌هایی که با اینترنت کار می‌کنند (آنلاین)، هک بازی را آسان می‌کنند اما دیگر نمی‌توان با آن نسخه هک شده به اینترنت وصل شد و یا نمی‌توان با سرور آن بازی ارتباط برقرار کرد.

برای خیلی از کسانی که با Clash of Clane سروکار دارند و یا آشنایی مختصری از این بازی دارند جای سوال بود که اگه هک بازی درست شده پس چرا خیلی‌ها از هک آن استفاده نمی‌کنند و خود را به زحمت می اندازند؟کلش آف کلن از آن جمله از بازی‌ها بوده که هک شده آن با خود بازی جدا است و اصلا با یکدیگر ارتباطی ندارند، بطوریکه نمی‌توان آنلاین آن را بازی کرد و یا آنلاین حمله کرد، این نسخه هک شده به صورت آفلاین بوده و محدودیتی برای کاربر ایجادمی‌کند، از آن جمله در نسخه هک شده نمی‌توان درگروه‌ها (کلن) عضو شد و یا نمی‌توان آنلاین به دهکده دیگرحمله کرد و فقط می‌توان از حمله‌های خود بازی که افلاین است استفاده کرد.

پس فریب سایت‌های مختلف را نخورید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۱
مهدی اسماعیلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی