نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه ...

نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه ...

نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه ...

نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه ...

مشخصات بلاگ

نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

تماس صوتی رسما به نسخه اندرویدی واتس‌اپ افزوده شد!

چهارشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۴۹ ق.ظ

اپلیکیشن‌های پیام رسان روز به روز محبوبیت بیشتری در میان کاربران به دست می‌آورند و در این میان کاربران ایرانی نیز استفاده‌های زیادی از این گونه برنامه‌ها دارند. یکی از این برنامه‌های محبوب، اپلیکیشن واتس‌اپ است که امکان ارسال پیام‌های متنی، صوتی و تصویری را مهیا می‌کند. اما برخلاف وایبر، واتس‌اپ تاکنون قادر به برقراری مکالمه صوتی نبود و در صورت امکان نیز کاربران مشکلات زیادی با آن داشتند. برای مثال ابتدا کاربری که از این ویژگی بهره‌مند بود می‌بایست به کاربر مقابل تماس می‌گرفت تا او که چنین ویژگی‌ای را ندارد نیز بتواند تماس صوتی با فرد داشته باشد.

اما امروز یک به‌روز رسانی منتشر شده است که بر اساس آن در این نسخه یک تب جدید نیز به بخش بالایی برنامه اضافه شده که مربوط به تماس‌ها است و نشان از ورود رسمی تماس صوتی به اپلیکیشن اندروید واتس‌اپ دارد. در این نسخه کاربران می‌توانند با لمس سربرگ تماس‌ها، وارد آن بخش شوند و از قسمت افزودن تماس جدید کاربری را که اپلیکیشن واتس‌اپ بر روی گوشی وی نصب شده است انتخاب نمایند و از طریق اینترنت شروع به مکالمه صوتی کنند.

چندی پیش نیز این ویژگی در نسخه اپلی واتس‌اپ دیده شد اما کاربران می‌بایست برای استفاده از آن گوشی خود را جیلبریک می‌کردند که در کل افراد کمی چنین اقدامی را انجام می‌دهند.

اکنون شما نیز اگر یکی از کاربران نسخه اندرویدی واتس‌اپ باشید می‌توانید با به‌روز رسانی اپلیکیشن واتس‌اپ، از ویژگی مکالمه صوتی بهره‌مند شوید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۲
مهدی اسماعیلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی