نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه ...

نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه ...

نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه ...

نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه ...

مشخصات بلاگ

نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه ...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

شبکه اجتماعی فیس‌بوک همانند اغلب سرویس‌های محبوب همیشه سعی دارد تا خدمات جدیدتری را در اختیار کاربرانش قرار دهد و امروز نیز شاهد یک وب‌سایت جدید از سوی آن هستیم. همان طور که می‌دانید کاربران از طریق مسنجر فیس‌بوک قادر هستند با کمک یک اپلیکیشن در گوشی و تبلت‌ها با دوستان خود چت کنند اما اکنون این امکان به دنیای کامپیوتر و اینترنت قدم گذاشته است.

امروز فیس‌بوک وب‌سایتی را برای این کار معرفی کرد که کاربران از طریق آن می‌توانند با یکدیگر چت کنند و پیام متنی ارسال نمایند. علاوه بر این امکان ارسال شکلک و استیکر نیز وجود دارد اما فعلا کاربران قادر به ارسال پیام صوتی نیستند. فیس‌بوک اعلام کرده که ماهانه 600 میلیون کاربر از اپلیکیشن پیام‌رسان استفاده می‌کنند و اکنون نیز این وب‌سایت می‌توانند ارتباطات کاربران را نزدیک‌تر و سریع‌تر سازد. البته این وب‌سایت تنها در زمینه پیام‌ها به سرویس فیس‌بوک متصل است و کاربران برای اطلاع از پست‌های مختلف سایر کاربران می‌بایست دوباره به این شبکه اجتماعی مراجعه کنند و از طریق این سرویس کاربران قادر به مشاهد آن‌ها نیستند و در واقع همان مسنجر اسمارت فون‌ها است که اکنون برای کاربران دسکتاپ نیز قابل استفاده است.

شما نیز می‌توانید از طریق لینک زیر وارد حساب کاربری خود شوید و با دوستان خود چت کنید. البته همچنان اپلیکیشن مسنجر فیس‌بوک در موبایل و تبلت‌ها قابل استفاده است و این وب‌سایت اغلب برای کاربران کامپیوتر و دسکتاپ ساخته شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۱
مهدی اسماعیلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی